Thursday 12 December 2013

To: Nur Aina Nazihah Binti Abdul Jalal

Assalamualaikum ,  Aina melambong :)
heeee aku RINDU kau, dah genap SEMINGGU aku tak jumpa kau, contact kau, last waktu kau text aku cerita sedih kau tu (masa aku dlm bas dapat text tapi x tahu number siapa then kau marah aku , sebab tak simpan number kau) hahaha and now aku dah simpan dah :) dan hari ni birthday kau ! :') tak pernah sambut birthday kau ,tak pernah bagi mesort waktu birthday kau sebab tak kat sekolah wuuuuuuhuuuuuu (mata aku dah berair tapi terus nak menaip). kalau dalam message kau haritu kau anggap aku macam adik beradik kau, macam tu juga lah aku, AKU SAYANG KAU sangat sangat sangat sampai tak tahu nak ungkapkan macam mana. KAU lah ROOMMATE,CLASSMATE aku yang PALING AKU SAYANG,
Kau ingat tak waktu mula mula aku masuk dorm melati, First ungkapan dari kau aku ingat lagi  "hai, kenapa bawa baju banyak sangat,?" waktu tu mak aku tgh kemas barang aku masuk dalam locker kita yang TERLAMPAU  besar tu,  waktu tu aku rasa macam nak marah je tak tahu kenapa enn padahal tengah sedih sebab mak ayah aku nak balik dah, wakty tu kau busy body hal aku, tapi aku tahu kau just nak bagi tahu tak perlu bawa baju banyak sangat itu je,petang tu kita (aku kau biskut) konon nyan nak duduk sesama waktu kat DM , tapi kita terpisah sebab aku kena duduk sebelah Midah, tapi aku selalu makan dengan kau waktu tengahari kan kan KAN?  then  malam tu kau takut nak tido katil kau tu dalam  hati aku waktu tu aku GELAK kan kau, hahaha sorry then aku buat buat tido waktu kau nak tido sebelah aku, lol jahat enn aku , terok terok malam tu kau tido dengan biskut !
AINNA (gerit mcm selalu) ini aku cerita tentang mula mula sekali kita jumpa, tapi tak tahu lah kau ingat ke tak, then waktu pilih tempat dalam kelas pun kita berjanji janji nak duduk sesama (dengan biskut sekali) akhirnya dapat duduk sesama aawwww awwwww dibawah kipas tengah kelas kita duduk sederet  bertiga, sweet je masa tu , rindunya lahai kau rindu aku tak?haha
KAU banyak bantu aku bila aku SUSAH hantar mesort kat declare heee, kau selalu REDHA bila aku buli kau, simbah air,macam macam lah hahaha, SORRY tau , Fuhhh berdosa MENGANIYA(betul ke aku eja nihh) orang , Minta AMPUN, kau selalu dengar cerita poyo aku , kau selalu bagi motivasi pagi tengahari petang malam then kau COMEL bila marah serious talk sebab tu suka buat kau marah,(saja mengisi masa lapang) dan aku selalu angin dengan kau tak tentu pasal carik gaduh  bagai haha kenangan dengan kau Tak Akan Aku Lupa, aku harap kau tak lupa aku, lepas ni dah x ada siapa nak main simbah air dengan aku, teman kan aku g toilet waktu malam, shampoo rambut aku, bawa kan barang aku, belanja aiskrim untuk aku, bagi aku biskut,haishhhh macam macam lah , SEUMUR HIDUP aku , aku tak pernah jumpa bestie macam kau, serious talk ,tak tipu. aku kadang jeles dengan kau, sebab kau pandai ambil hati kawan, caring , penyabar sometime gelabah gila . Kau sporting gila , sebab tu ramai orang suka, then tak malu gila memekak nyanyi lagu OPERA dalam kelas huh, HAHA aku selalu berusaha nak jadi kawan kau yang baik tapi aku rasa aku tak layak untuk dijadikan kawan, emo tak tentu pasal tapi satu je aku nak bagi tahu kau ,di hari ulang tahun kau yang ke 17 tahun, aku nak bagi tahu yang aku SAYANG KAU, DAN KAU BESTIE AKU UNTUK SELAMALAMANYA, (versi couple seminggu, lol)  heeee
outing,angsana
 SELAMAT ULANG TAHUN KAWAN,HAPPY BIRTHDAY TO YOU  
TERIMA KASIH atas segala pengorbanan kau, 
MINTA AMPUN atas segala kesalahan aku,
kalau ada JODOH kita jumpa lagi,
RINDU,RINDUKANLAH DIRIKU SEPANJANG HARI HARI MU
SAHABAT KU, KAU ADALAH MILIK KU  :)


kem kepimpinan,semua gedik :)

semoga kita memperoleh kejayaan di dunia dan akhirat :)


Lot of Love
ayyin

No comments:

Post a Comment