Monday 31 March 2014

MOHAMED ALIFF TURN 4





Dear Aliff, nanti dah besar dh tahu guna google, Ain harap aliff baca nih tahu tak! ha kau TAHU TAK betapa semangatnya aku nak update pasal birthday budak cinonet ni sebab preparation selama seminggu lebih, EXCITED KATAKO. 

Aku dengan gembiranya membuat photobooth untuk birthday party. Hal ini kerana, hidup aku dikosongi dengan masa lapang. perhhhh ayat bm aku teruk --' ni gambar google yang aku ambil untuk dijadikan props.









Birthday Aliff yang ke 4 tahun ni aku ada kat rumah, tahun lepas aku kat asrama tahun sebelum ni kita orang dapat sambut tapi tak semeriah macam kali ni kali ni sambut siap ada tema lagi tahu tak ?
temanya SUPERHERO
Day 1- beli barang goody bag di GM, Klang
Day 2-3 buat invatation card. and beli barang untuk hias.
Day 4-6 semua orang kerja , sekolah 
aku kat rumah buat props
Day 7- kemas rumah nenek. 
make over photobooth 
Day 8- relax 
Day 9-aku ada kursus mandu. dan semua orang ada hal masing masing 
but malam tu busy masak memasak
Day 10- Birthday Party

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Yang paling aku suka bila suruh buat Menu Card ,
aku mencadangkan agar nama makanan tu diubah dan hasilnya 





 semuanya HOMEMADE

Ini paling aku suka, dan hampir semua orang tanya
<--- ROTI JALA !


NEXT  



disedikan oleh AKU



ni air yang disediakan, lebih 3 kali aku ulang alik ke dapur buat Air , 
cey promote kerajinan



kesemunya fav aku n aliff HAHA



kiri kek 4 lapis, kanan kek 5 lapis

first time akak and acik buat kek rainbow khas untuk birthday Alliff barang semua diorang beli kat BAGUS BAKERY and BAKE WITH YEN BAKERY. Sekarang dah mudah hanya bancur n bakar je but aku tak suka buat, jadi aku tolong tengok je. 







"dah jgn nak nanga mulut tu,"





 birthday boy agak mengada" dengan aku waktu ni jadi kita main chocolate








Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki Aliff  muah muah 

THE END 

Lot Of Love
Ayyin


No comments:

Post a Comment